Laura Casamitjana

Responsable Projecte Noves Tecnologies i del Projecte d’Oci i Cultura

El meu camí professional s'inicia amb la voluntat de treballar per visibilitzar i donar espai a la vulnerabilitat. Soc graduada en Psicologia, formada en Pedagogia Hospitalària i compto amb un Màster en Counselling en processos de Dol i Trauma per l'institut IPIR. La meva pràctica professional s'ha desenvolupat en diferents tipus de contextos, des del món del lleure fins a l'atenció hospitalària, acompanyant a persones amb necessitats educatives especials i a les seves famílies. Tota aquesta experiència m'ha fet adonar com n'és d'important crear espais segurs que dignifiquin la vida de persones amb DID i oferir-los un lloc protagonista dins la quotidianitat de la nostra societat. És des d'aquesta perspectiva que m'incorporo a l'equip professional de la Fundació Elna.

Formació

• Graduada en Psicologia
  • Post-Graduada en Pedagogia Hospitalària en Neonatologia i Pediatria.
  • Màster en Counselling en Pèrdues, Dol i Trauma per l'Institut IPIR
  • Formació en lectura fàcil