Torna l'Oci, el Lleure i la Cultura

11/03/2021

1 any amb la Covid-19...

i no deixem de somriure!!!

Com ja sabeu, al llarg d'aquest temps de Covid-19, a la Fundació Elna hem anat mantenint i reinventant alguns projectes, propostes i activitats pensant en la salut emocional, social i física dels vostres fills/es.

Ara toca recuperar allò que ens agrada, que ens diverteix i que ens fa sentir feliços L'OCI, EL LLEURE I LA CULTURA!!!

Per aquest motiu i amb més força i ganes que mai posem en marxa el PROJECTE:

1 ANY AMB LA COVID-19... i NO DEIXEM DE SOMRIURE

Ja fa pràcticament un any que vam deixar de fer allò que més ens agrada, diverteix i ens fa sentir feliços.

La @fundacio_elna proposa, ara, noves activitats i propostes d'oci, lleure i cultura, totes elles amb mesures anti-covid.

Ens mou el convenciment que LA SALUT I EL BENESTAR EMOCIONAL, S'HA DE CUIDAR, SOBRETOT, EN TEMPS DIFÍCILS.

Recuparem doncs, tot allò que TAMBÉ dóna sentit a la nostra VIDA.

Anirem presentant activitats de petit format: 1/2 dia, mati o tarda. Amb dinar o berenar o un toc... i com sempre, s'enviarà el mail i el cartell de cada activitat als joves perquè s'hi puguin apuntar. Aquestes activitats poden anar des d'un torneig de petanca, un concert a la catedral de Girona, una tarda de joc de rol... tenim moltes propostes pensades.

#culturasegura #laculturaessegura #cultura #oci #lleure #AcompanyamentAmbSuport #didCapacitat #DID #TEA #mansmascaretadistància