Els caminaires d'Elna

27/11/2020

La nostra voluntat de compaginar la prevenció de patir la covid 19

amb la cura de les necessitats dels nois i noies que acompanyem, ens ha obligat a recuperar una idea magnífica; en el mon de l'educació:

"La imaginació al poder"
Així doncs, la Fundació Elna fa mesos que treballa de valent per poder oferir UNA NOVA PROPOSTA APTE PER A TOTS ELS NIVELLS dels participants de la Fundació. Aquesta nova activitat és adecuada per a tots els nostres joves i permet també la seva realització en època de COVID-19.

Us presentem...

Els Caminaires d'Elna!
Nosaltres hem posat tot l'amor i dedicació per poder oferir-vos una nova proposta encoratjadora pels joves de la Fundació, sense necessitat de que practiquin cap esport amb nosaltres i apte per tots els nivells. Apostem per  treballar i fomentar  una socialització fructífera i significativa entre els joves participants. D'aquesta manera podran sentir que formen part dels Caminaires!
Que important és per totes les persones viure la sensació que PERTANYS A ....

Tingueu la certesa que les persones amb DI ho necessiten també .... tant o més ...
Esperem les vostres consultes i que s'animin tots els joves!!  ENGRESQUEU-LOS !!!!
Moltes gràcies,

Per a més informació: Objectius de l'activitat, condicions, que cal saber per poder-s'hi apuntar...  contacteu amb nosaltres

Una forta abraçada

Eduard Vilar