Caminaires d'Elna: 2a sortida

16/01/2021

Segona trobada dels Caminaires d’Elna i aquesta vegada... amb una bona sorpresa!

El dissabte 16 de Gener, tot el grup de Caminaries ens vam reunir una altra vegada per tornar a participar d’una ruta amb els companys i entrenadors, en un matí fred però assolellat. Era una trobada una mica especial, doncs els entrenadors de la Fundació vam fer entrega de la xapa oficial de Caminaires d’Elna de Girona a tots els joves. Un petit “gran” detall que els acredita com a participants d’aquest enriquidor projecte i els fa sentir que formen part d’un grup social amb gustos per la natura i l’esport compartits.

Malauradament, encara hem d’adaptar les rutes al confinament municipal. No obstant això, vam anar fins a Sant Gregori per un sender que ens portaria per la vora del Ter, arribant a la Riera del Llémena per acabar pujant fins a la Pineda de Sant Gregori.

Vàrem arribar a la Pineda després d’una bona estona de caminada i era l’hora de reposar energies per la tornada. És aquell moment, al acabar d’esmorzar, que es realitzen les dinàmiques de grup per tal de conèixen’s i fer pinya, amb l’objectiu d’establir vincles afectius entre els participants. La dinàmica va funcionar d’allò més bé. Vam poder conèixer els gustos dels nostres companys i veure quins ens agradaria compartir plegats en futures trobades. A més a més, les opcions plantejades eren divertides i vam poder riure molt!
La tornada, a estones, es va fer llarga però els Caminaires van demostrar tenir una molt bona capacitat de resistència i motivació per finalitzar la ruta. Una gran demostració d’esforç, exemple i sacrifici!

A la Fundació ens vam quedar a dinar uns quants Caminaires, respectant les distàncies i recomanacions de seguretat, però gaudint de la companyia dels amics de ruta. Després, cafetó ben merescut al bar del costat i cap a casa a fer-se una bona dutxa!

10 km de ruta, d’agulletes al dia següent, però amb molts somriures a les butxaques!

Us esperem el proper 13 de Febrer!
VISCA ELS CAMINAIRES!