Vacances 2020: Ruta pel Parc Cadí-Moixeró

01/09/2020

Unes vacances diferents d'un estiu complicat: Un viatge terapèutic!

Poder viatjar després de tota la situació viscuda resulta terapèutic i gratificant.

El dia de sortida va ser el 25 d’agost i el de tornada, el  diumenge 30.

Vàrem anar a la falda dels Pirineus un grup de companys i companyes en companyia de la Marta i en Domènec, que tot ho fan fàcil i entretingut. Necessitàvem respirar aire sa, fresc i al menys contaminat possible. Necessitàvem “escampar la boira”, sortir de casa, de la ciutat o el poble, veure paisatges nous, escoltar el soroll del cabal del riu.

Hem estat al càmping l’Espelt de La Pobla de Lillet, en uns bungalous on hi vivíem 3 o 4 persones. Les excursions, com per exemple a les Fonts del Llobregat, els jardins Artigues, el trenet cap al Museu del Ciment o la visita al Centre Astronòmic Pedraforca, les hem gaudit de valent. Us aconsellem visitar els poblets de l’entorn i esmorzar els bonissims croissants de quilo de Castellar de n’Hug.

I per cert, no ens ha passat per alt cap de les recomanacions per la prevenció de la covid-19!

Han estat unes vacances diferents, però ens hi hem adaptat la mar de bé, perquè teníem clar que, malgrat aquests moments difícils, fer vacances, retrobar-nos, riure plegats i conviure és divertit i ho necessitàvem molt.