Partit de bàsquet! Exhibició!

21/05/2022
Santa Coloma de Farners

Organitzadors: Fundació Elna, el CB Salt, la Fundació Astres i el CB Farners

Com sabeu, joves de la Fundació Elna participen de l'activitat de bàsquet des de l'inici de la temporada.

És tot un orgull i honor veure com poc a poc van millorant la tècnica del bàsquet i agafant resistència i força a mesura que van avançant els entrenaments.

Per tal de donar sentit als entrenaments i donar la oportunitat als esportistes de compartir aquests aprenentatges amb altres esportistes, la Fundació Elna, el CB Salt, la Fundació Astres i el CB Farners hem decidit organitzar una activitat de bàsquet entre els dos equips.

L'activitat s'ha dividit en dos dies.
  • El primer dia es va fer  un entrenament conjunt amb els esportistes dels dos equips a casa nostra, a Salt. La idea era fer d'amfitrions i rebre als jugadors del CB Farners per a fer un entrenament de coneixença, compartint exercicis dels dos equips de professionals (cap dels dos equips ha disputat mai un partit), fet que ens ha donat  molta informació i ens ha permès valorar si estan preparats per gaudir-ho sense l'angoixa de la "competició".
  • El segon dia anirem a Santa Coloma de Farners a disputar un partit amistós (molt amistós). perquè els esportistes dels dos equips s'iniciin en aquesta nova experiència de jugar un partit.

La primera d'aquestes activitats es va realitzar a Salt (en horari habitual de l'entrenament) i l'altre es farà a Santa Coloma de Farners (un dissabte):
  • Dia 29 d'abril - entrenament a Salt - de 17:15h a 18:15h.
  • Dia 21 de maig - partit a Santa Coloma de Farners - horari per concretar (dissabte matí, tant aviat sapiguem l'hora us la farem saber).
Aquesta activitat és gratuïta, només caldrà assumir el cost del desplaçament fins a Santa Coloma, ja sigui en autobus o vehicles privats.
ENS PODEU CONFIRMAR L'ASSISTÈNCIA DE L'ESPORTISTA A L'ACTIVITAT?

Si us bé de gust veure'ls jugar un partit, podeu venir a veure als esportistes el dia 21 de maig a Santa Coloma. Segur que els hi agradarà molt tenir un públic que els animi (poden venir familiars, amics, companys d'ells...).

Moltes gràcies,
una abraçada!

Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.