Lliga Territorial de bàsquet Salt-Elna Jornada 3

Salt

Tercera jornada de la Lliga Territorial del nostre equip Salt-Elna

a Salt.

El segon partit de la Lliga Territorial ja és aquí, corresponent a la jornada 3 de la competició. Com sabeu, la jornada 2 va ser posposada i, molt possiblement, es disputarà els mesos de juny o juliol.

Jugarem un partit a les 09.00h contra la Fundació Ramon Noguera.

HORARIS
  • Hora de trobada: 08:30h a la porta del Pavelló Municipal de Salt
  • Hora de finalització aproximada: 10h (animem a que els jugadors es quedin a veure altres partits per fer ambient i animar als equips participants).
QUÈ CAL PORTAR?
  • EQUIPACIÓ DEL SALT-ELNA (Samarreta de ratlles verdes / negres i pantalons negres).
  • Tovallola petita per eixugar-se la suor
  • Cantimplora amb aigua
  • QUIT COVID-19
  • MASCARETA FFP2 OBLIGATÒRIA (Es demana des de la organització de la Lliga que cal dur-la tota l'estona menys en el moment de jugar).
PELS QUE NO TENEN LA SAMARRETA DE L'EQUIP:*
Les samarretes ja estan demanades però encara no han arribat, esperem que properament ho facin. Els que tinguin la samarreta d'entrenament del CB Salt, poden portar-la per tal de jugar el partit amb ella. Els que no la tinguin, ens organitzarem entre els companys i l'entrenador per poder deixar-lis una per jugar el partit. Disculpeu les molèsties ocasionades, però és un tema que se'ns escapa de les nostres possibilitats com a Fundació

Podeu confirmar l'assistència de l'esportista?
Per qualsevol qüestió, no dubteu en posar-vos en contacte amb mi.

Moltes gràcies,
una forta abraçada!

Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.