Ajuda'ns parlant amb nosaltres:

Junts podem portar a terme diferents accions com ara:

• Fer un apadrinament,
  • Organitzar actes o celebracions,
  • Donar productes i/o materials, o d'altres...

Des de la Fundació Elna per a la diversitat funcional volem agrair de cor a totes les persones de la societat civil la seva voluntat i disposició per ajudar a una persona amb DID.

Fer  una donació a una o més fundacions permet una deducció del  75% en l'IRPF en els primers 150 euros donats a una o diverses entitats.  A partir d’aquesta xifra, és el 30%.  En el cas d’una entitat jurídica, el percentatge és del 35% .  La nova reforma preveu que si es fan donatius durant almenys 3 anys amb la mateixa entitat per l'import superior, a 150€  la desgravació és del 35%.

Ens pots escriure al correu  informacio@fundacioelna.org

o trucar-nos als telèfons 608 30 15 46 / 696 64 67 62