Montse Castellana

i psicòloga de la Fundació Elna

El seu llarg recorregut i experiència  en el món social l’han portat a col·laborar a fundar la Fundació Elna amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional intel·lectual. La seva sòlida formació en el món de la psicologia i de la infermeria, així com el seu esperit positiu, l’han dut a liderar l’equip de professionals d’Elna. Bona part de la seva vida professional ha estat dedicada a acompanyar les famílies amb fills amb dificultats i a transmetre els seus coneixements a través de la docència universitària.