Marc Combis

Entrenador del Projecte Salut, Exercici Físic i Diversitat Funcional Intel·lectual
Programa per prevenir malalties cròniques a la província de Girona-Catalunya

La seva passió per fer de l’educació i l’activitat física una eina de cohesió social i igualtat entre les persones el van portar a interessar-se per la Fundació Elna.

Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i amb el Màster de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat especialitzat en Educació Física, actualment realitza la seva tesi doctoral dins el grup de recerca en Polítiques, Programes i Serveis Educatius i Socioculturals de la Universitat de Girona.

En els diferents àmbits de la seva trajectòria professional, ha procurat sempre centrar esforços en l’atenció a persones amb DFI, creant i gestionant projectes tant a nivell local com internacional. Actualment, les seves ganes de continuar avançant en el coneixement de recursos educatius i físics per a persones amb DFI centren part dels seus esforços.