Estefania Plans

Responsable del Projecte Salut, Exercici Físic i Diversitat Funcional Intel·lectual
Programa per prevenir malalties cròniques a la província de Girona - Catalunya.

Entrenadora de la Fundació Elna. El seu amor per la natura i els esports i el seu afany per aprendre i ajudar les persones amb necessitat de suports van fer que arribés a la Fundació Elna com a voluntària. La seva extraordinària destresa i el seu coneixement de les ciències de l’esport i la salut l’han convertit en una gran coneixedora del món de l’esport adaptat per a persones amb DFI. La recerca per avançar en aquest àmbit ocupa bona part de la seva energia i el seu temps.