Entitats solidàries

El suport que al llarg d'aquest temps estem rebent d'aquestes entitats ens permet avançar. Però sobretot ens encoratja a continuar il·lusionats en la tasca del dia a dia. Agraïm de tot cor la seva solidaritat.

• Universitat de Girona (UdG) a través del Servei d’Esports
  • O2 Centro Wellness Parc del Migdia
  • Institut d’Assistència Sanitària (IAS)
  • Institut Català de la Salut (ICS)
  • Facultat de Medicina i l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport de Salt (EUSES)
  • Fundació Universitat de Girona: Innovació i formació: Máster Integratiu en Artteràpia
  • GironaLabs
  • Desenfoc.cat
  • Ajuntament de Girona a través de la Biblioteca Salvador Allende
  • Ajuntament de Palafrugell a través de l’Escola Bressol Tomanyí
  • Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols a través de la Biblioteca pública Octavi Viader i Margarit
  • El Consorci per a la Normalització Lingüística (CpNL)
  • INS Montilivi de Girona
  • Serveis Educatius del Gironès
  • Museu del Suro de Palafrugell
  • Club Vela Calella
  • Centre Eqüestre l’Escut de Sant Gregori
  • Botiga Anima’ls Girona
  • La Bambalina 2006 sc
  • Escola Bressol Els Patufets de Sant de Feliu de Guíxols
  • Llibreria papereria Can Karlus de Cassà de la Selva
  • Sa Botigueta de Girona

Fer  una donació a una o més fundacions permet una deducció del  50% en l'IRPF en els primers 150 euros donats a una o diverses entitats. A partir d’aquesta xifra, és el 27,5%.  Aquests percentatges augmentaran el 2016, i passaran del 50 al 75% i del 27,5 al 30% respectivament. En el cas d’una entitat jurídica el percentatge és del 35%  al llarg del 2015 i 2016. La nova reforma preveu que si es fan donatius durant almenys 3 anys a la mateixa entitat i d'una quantitat de diners igual o superior, es pugui desgravar una quantitat superior als percentatge abans esmentats (article 16 de la Llei 49/2002).