Ens recolzen

La nostra fundació es finança bàsicament per donacions voluntàries.

Per al desenvolupament dels nostres projectes o l’enfortiment de la fundació participen i donen suport a ELNA:

• Ciutadans i ciutadanes a títol propi i personal
  • Entitats solidàries
  • Empreses socialment responsables
​​

Des de la Fundació ELNA per a la diversitat funcional volem agrair de cor a totes les persones de la societat civil la seva voluntat i disposició per ajudar a una persona amb DID

- Fer  una donació a una o més fundacions permet una deducció del  75% en l'IRPF en els primers 150 euros donats a una o diverses entitats.  A partir d’aquesta xifra, és el 30%.  En el cas d’una entitat jurídica, el percentatge és del 35% .  La nova reforma preveu que si es fan donatius durant almenys 3 anys amb la mateixa entitat per l'import superior, a 150€  la desgravació és del 35%.

Resum de la Memòria del Pla d’actuació 2014

En el projecte de Voluntariat expliquem que s’han signat un total de 9 convenis de col·laboració de prestació de serveis.
També s'han signat:
  • Un Conveni de Cooperació Educativa Universitat Empresa amb la Universitat de Girona amb la finalitat que un estudiant de Grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport amb coneixements en l’àmbit de l’esport i les adaptacions per a discapacitats faci pràctiques a la Fundació Elna.
  • Un convenio con el Ayuntamiento de Cassà de la Selva para realizar la actividad de aguagim en la piscina municipal del mismo pueblo (firmado en julio 2014)
  • Convenis amb l’IAS i l’ICS que ens faciliten la revisió per a les proves mèdiques dins del Projecte de Salut i Esports.
  • Conveni de col·laboració amb la Fundació UdG: Innovació i Formació per a la realització de pràctiques del Màster en Artteràpia, durant el curs escolar 2014-2015.
  • Conveni de col·laboració per a la formació pràctica en centres de treball amb l’INS Montilivi amb el vistiplau del Departament d’Ensenyament, durant el curs escolar 2014-2015.
  • Conveni de col.laboració amb l'INS Montilivi per a la cessió d’espais i per poder utilitzar l'Espai Virtual Moodle.
  • Conveni de col·laboració entre el Club Vela Calella i la fundació per a la realització de cinc batejos de mar amb l’embarcació tipus gamba, d’una durada de 2 hores cadascun. Aquesta activitat s’emmarca dins del Projecte d’Oci Cultural.
  • Conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Palafrugell per a la cessió d’espais municipals.
  • Conveni de col.laboració amb l'INS Santiago Sobrequés per a la cessió d’espais per poder realitzar algunes de les classes del Projecte Tu, Jo i les Noves Tecnologies.