Empreses socialment responsables

Cada cop més les empreses veuen la necessitat d’impulsar polítiques de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) com a element clau per millorar el seu prestigi i reconeixement que a llarg termini revertiran en la millora dels seus índexs de competitivitat i rendibilitat.

Esperem que molt aviat més empreses amb les quals hem dialogat puguin col·laborar econòmicament amb nosaltres

• Editorial Quadrivium (Obra Social de Girona)

Fer  una donació a una o més fundacions permet una deducció del  50% en l'IRPF en els primers 150 euros donats a una o divrses entitats. A partir d’aquesta xifra, és el 27,5%.  Aquests percentatges augmentaran el 2016, i passaran del 50 al 75% i del 27,5 al 30% respectivament. En el cas d’una entitat jurídica el percentatge és del 35%  al llarg del 2015 i 2016. La nova reforma preveu que si es fan donatius durant almenys 3 anys a la mateixa entitat i d'una quantitat de diners igual o superior, es pugui desgravar una quantitat superior als percentatge abans esmentats (article 16 de la Llei 49/2002).