El Patronat de la Fundació Elna

Volem invertir esforços perquè, a l'imaginari col·lectiu, s'equiparin els drets fonamentals de les persones amb DFI amb els de la resta de persones de la societat civil.

La fundació es regeix per un patronat. Les seves funcions principals són:

• Vetllar per al compliment de la missió i finalitats establertes en els Estatuts de l’entitat tot assegurant-ne la seva sostenibilitat.

• Orientar i vetllar per al compliment del Pla estratègic, l’ideari i el codi ètic.

• Donar suport a l’entitat i assessorar la direcció en la recerca de recursos econòmics, en la representació institucional, i en les relacions externes, tot facilitant-li vincles d’interès.

El Patronat actual està format per les persones fundadores de la fundació. Els Estatuts de la fundació preveuen una renovació del Patronat cada cinc anys a comptar sempre des del seu nomenament, i tots els seus membres poden ser reelegits sense límit de temps.

Cadascun dels actuals membres del Patronat va acceptar, el 19 de juny de 2013, el seu nomenament com a membre Patró de la Fundació Elna per a la diversitat funcional.