Dóna ara! En línia

Per a les persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament (DID)

Fes una donació i ens ajudaràs a vetllar perquè aquests joves tinguin una vida digna i a prevenir-los del risc d’exclusió social.

Molt aviat podreu fer la donació en línia. Disculpeu les molèsties.

Els teus 20 € d’avui...

podrien ajudar a pagar una experiència o sortida cultural a un jove amb DID. Dóna’ls l’oportunitat d’adquirir cultura.

Els teus 40 € d’avui...

podrien fer possible que un noi o noia amb DID pugui fer l’esport adaptat que necessita durant un mes i així col·laboraries en la prevenció de les malalties a què és propens/-a.

Des de la Fundació Elna per a la diversitat funcional volem agrair de cor a totes les persones de la societat civil la seva voluntat i disposició per ajudar a una persona amb DID.

Fer  una donació a una o més fundacions permet una deducció del  50% en l'IRPF en els primers 150 euros donats a una o diverses entitats.  A partir d’aquesta xifra, és el 27,5%.  Aquests percentatges augmentaran el 2016 i passaran del 50 al 75% i del 27,5 al 30%. En el cas d’una entitat jurídica, el percentatge és del 35%  al llarg del 2015 i 2016. La nova reforma preveu que si es fan donatius durant almenys 3 anys amb la mateixa entitat i igual quantitat de diners o superior, es pugui desgravar una quantitat superior als percentatge abans esmentats (article 16 de la Llei 49/2002).