Domènec Boïgues

Coordinador dels projectes l’Oci Cultural i Tu, Jo i les Noves Tecnologies

La seva relació amb el món de la cultura i la música ve de lluny i encara avui és present a la seva vida. Motivat per tot allò que passa a la seva societat i en especial per aquells més vulnerables, decideix formar-se com a integrador social. Aboca tot el seu bagatge de vivències i coneixements, així com la seva sensibilitat, a donar suport a les persones amb diversitat funcional intel·lectual i a acompanyar-les en el camí de l’autonomia. Com a bon amant de la cultura, una de les seves funcions és apropar-la i fer-la al màxim d’entenedora per a tots els nois i noies de la fundació.