David Grau

Assessor esportiu

La seva expertesa està avalada per anys de professió dins el món de l’esport. És una persona solidària, respectuosa i discreta que s’apropa a la fundació amb la voluntat d’oferir els seus coneixements per facilitar la practica esportiva de tots els nois i noies d’Elna. Assessora en el Projecte de Salut i Esport per a persones amb DFI lleu i moderada de la fundació conscient de l’impacte que té l’activitat física, correctament adaptada, en la prevenció de malalties per a aquest grup de persones.