IV Torneig de bàsquet inclusiu - 2018!

22/04/2018

Aquest diumenge va ser un dia important per als esportistes de l'equip de bàsquet d'Elna.

Ja us podeu imaginar la il·lusió que els nostres esportistes tenen al veure les grades amb un públic fidel.

Com ja sabeu és una experiència molt poc freqüent que es fusionin dos equips (SALT i ELNA) per competir.
Una forta abraçada !!

Equip de professionals d'Elna.

Per a veure totes les fotos clica  AQUÍ

Concert de la PHILARMONICA DE LONDRES!

11/03/2018

Hem quedat a dos quarts de sis de la tarda a la Fundació Elna.

Ben mudats, i és que l'ocasió s'ho mereix, anem a l'Auditori de Girona a veure ni més ni menys que la Philarmonica de Londres.

Mai no hem vist una orquestra amb tants de músics i no sabem com sonen ni es diuen alguns instruments, per això assistim a l'espai FEM CULTURA, on la Montse i en Domènec ens ho expliquen molt bé. Hem après:
  • que la flauta travessera és un instrument molt car perquè està fet de plata,
  • que el contrabaix també es diu verra i que fa 1,85 centímetres d'alçada
  • que en una orquestra tots els instruments sempre es col·loquen igual
  • que els primers violins sempre van al costat del director
  • i que Beethoven era un geni i era sord
Aquí teniu tres vídeos on es pot veure com es treballa en el taller que realitzen els joves, abans de l'assisitència al concert.
Espai:  Fem cultura
El concert ha estat fantàstic, quina sensibilitat que tenen els músics i veure vuitanta músics tocant alhora és una experiència que t'arriba a l'ànima.

No heu de perdre l'oportunitat d'assistir a un concert d'aquestes característiques almenys un cop a la vida, no us en penedireu!

Fotos: Sortint de la Fundació Elna i esperant a l'entrada de l'Auditori de Girona per assistir al concert

Andorra 2018: Escapada a la neu!

20/02/2018

Ens enamora la llum blanca de la neu d'Andorra. Tot de paisatges nevats ens han envoltat aquest passat cap de setmana.

El fred i el gel també han estat companys de totes les aventures que hem viscut. No ens cansem de gaudir d’activitats a la neu, i any rere any gaudim amb els companys la màgia de la muntanya hivernal.

Divendres amb les motxilles carregades d’energia vam emprendre el viatge cap a Andorra, arribant just per carregar les forces i descansar pel dia següent.

Dissabte ens vam despertar amb les teulades ben nevades. El fred glacial no ens va impedir poder realitzar la sortida amb raquetes de neu. Malgrat que va nevar durant tota la sortida vam poder conèixer els preciosos boscos de la zona de Grau Roig. Després de dinar els gossos ja ens esperaven per fer una volta amb els trineus. El dia el vam acabar practicant una mica el tir amb arc; quina punteria que tenim tots... A mitja tarda vam posar de nou rumb  cap als apartaments al Pas de la Casa. Un bon sopar i a descansar...

Finalment, el sol es va deixar veure el diumenge. Un cop acabada la segona excursió amb raquetes vam realitzar l’activitat estrella del cap de setmana: les motos de neu. Quina adrenalina anar amb la moto... ens encanta!

JA HO VEIEU, HEM PASSAT UN GRAN CAP DE SETMANA, I DE FET JA ESTEM ESPERANT LA SORTIDA DE L’ANY QUE VE!

Cap d'Any 2017-2018!

03/01/2018

De nou un fi d'any i un bon inici del 2018

No tenim paraules: Genial!

Feia 3 anys que la Marta acompanyava joves de la Fundació Elna a Barcelona a l'alberg INOUT!

Aquest any a sigut la Fany! Un molt bon sopar i a la matinada GRAN BALL amb música en directe.

Tots hem estat a l'alçada d'aquest esdeveniment!! Només s'han de veure les fotos.

Bon any 2018!!!

Projecte a la Conquesta de Rutes Catalanes: Tavertet!

27/11/2017

Que bònic és Tavertet!

Aquest dissabte vam tenir la sort de poder anar a caminar pels camins del poble de Tavertet. Ens va enamorar el poble, les rutes de muntanya, els paisatges, però sobretot quines vistes...

Vam caminar tot el matí fins arribar al Puig de la Força. Rialles, xerrades amb els companys, quilòmetres a les cames... vam arribar molt cansats, però quina sort que tenim de tenir a Catalunya llocs tan bonic com aquest que hem visitat. Aquesta ruta forma part del projecte: A la Conquesta de Rutes Catalanes.

HI TORNAREM!