Avís Legal

El lloc web i el domini fundacioelna.org corresponen a Fundació ELNA per a la diversitat funcional, amb NIF G55175624, domiciliada a la Plaça de l'Assumpció 16 - 17005 - Girona, adreça electrònica informacio@fundacioelna.org. Inscrita en el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya núm. 2841. Declarada Fundació benèfica de tipus assistencial l'1 de juliol de al 2014.
Telèfon de contacte: 608 30 15 46  -  696 64 67 62  -  972 29 78 98

Propietat intel·lectual i industrial

Els continguts d'aquest lloc, incloent-hi els textos, imatges i dissenys gràfics, pertanyen a Fundació ELNA, o a tercers que han autoritzat el seu ús. Fundació ELNA presenta aquests continguts amb finalitats d'informació i publicitat. Fundació ELNA autoritza la seva utilització exclusivament amb aquestes finalitats. Qualsevol utilització d'aquests dissenys, imatges o textos haurà de citar expressament la seva pertinença a Fundació ELNA, que es reserva el dret d'iniciar les accions legals oportunes per reparar els danys i perjudicis causats per qualsevol acte que vulneri els seus drets de propietat intel·lectual o industrial.

Protecció de dades

Les dades personals que es puguin obtenir per mitjà del formulari de contacte d'aquesta pàgina o bé per la recepció de correus electrònics són tractades amb la màxima confidencialitat i només s'utilitzaran per atendre les sol·licituds d'informació o consultes. Únicament s'incorporarien a un fitxer en el cas que s'establís una relació comercial entre Fundació ELNA i la persona interessada, i sempre amb el coneixement previ d'aquesta persona.

Responsabilitat sobre els continguts

Encara que Fundació ELNA actua amb la màxima diligència possible, es pot donar el cas que alguna dada o informació no estigui del tot actualitzada en el moment en què l'usuari del lloc web el consulti. Per aquest motiu, la Fundació ELNA manifesta que les referències dels models i serveis que es presenten al seu lloc web tenen una funció orientativa i no obliguen a Fundació ELNA fins a la confirmació expressa d'una comanda.

Fundació ELNA es reserva el dret de modificar unilateralment, en qualsevol moment i sense previ avís, la presentació, configuració i continguts del web.

Fundació ELNA no serà responsable de la informació que es pot obtenir a través d'enllaços inclosos en el lloc.

Condicions d'ús

L'ús d'aquest web implica l'acceptació plena dels termes i condicions del present avís legal. Els possibles conflictes relatius a aquest web es regiran exclusivament pel dret de l'Estat Espanyol. Tota persona usuària del web, independentment de la jurisdicció territorial des de la qual es produeixi el seu accés, accepta el compliment i respecte d'aquestes clàusules amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que li pogués correspondre.