Actes o celebracions

Organitzar una celebració amb la Fundació Elna

Organitza la teva pròpia celebració per a recaptar fons per les persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament (DID).

La nostra fundació es finança bàsicament per donacions voluntàries. Gràcies pel teu recolzament.

Sempre arriba el moment de celebrar alguna cosa important, una ocasió en què li agradaria estar acompanyat de persones estimades i bons amics i coneguts.

Vegeu un exemple de la tarja d'invitació a un casament:

No hi ha cap quantitat de diners que siguin poca cosa i sempre pot ser una bonica manera de donar l’oportunitat als seus coneguts per col·laborar per a un món millor.

Si arriba el teu aniversari, el del teu fill o la teva filla, si t’has de casar, si celebres les noces de plata o d’or, si vols celebrar alguna cosa important per a tu, recorda’ns.
Tenir un familiar amb DID no es tria!

Des de la Fundació Elna per a la diversitat funcional volem agrair de cor a totes les persones de la societat civil la seva voluntat i disposició per ajudar a una persona amb DID.

- Fer  una donació a una o més fundacions permet una deducció del  75% en l'IRPF en els primers 150 euros donats a una o diverses entitats.  A partir d’aquesta xifra, és el 30%.  En el cas d’una entitat jurídica, el percentatge és del 35% .  La nova reforma preveu que si es fan donatius durant almenys 3 anys amb la mateixa entitat per l'import superior, a 150€  la desgravació és del 35%.
Escriu-nos al correu  informacio@fundacioelna.org

i/o truca'ns als telèfons 608 30 15 46 / 696 64 67 62