Moodle

Estem introduint el Moodle (un entorn virtual d’aprenentatge o EVA), que possibilita la comunicació entre els membres del professorat i entre el professorat i l'alumnat. Els EVA permeten al professorat presentar tota mena de materials educatius en format digital (ja siguin interactius o no). L'alumnat, per la seva banda, pot consultar en tot moment els materials dels cursos.

Pere Albertí, com a director de l'Institut Montilivi, i Montse Castellana, com a presidenta de la Fundació Elna, van signar un document  de col·laboració  segons el qual la fundació pot utilitzar l’espai virtual Moodle de l'Institut Montilivi com a eina de comunicació i d’aprenentatge.