Formació: SexoAfectivitat!

14/06/2017

Professionals de la Fundació d'Elna continuen la seva formació en SexoAfectivitat

És una formació en abusos a persones amb discapacitat intel.lectual acabada!

La Unidad de Atención a Víctimas con DI de la Fundación Carmen Pardo Valcarce de Madrid està fent una feina valenta i ens han ofert una excel.lent formació. Són l'única unitat a tot Espanya i Catalunya que l'ofereixen.

Atenen una mitjana de 20 casos nous cada mes.

Ha estat una setmana intensa i hem conegut unes dades esgarrifoses:

El 80% de persones amb DI han patit abusos i victimitzacions. D'aquests abusos, el 53% són sexuals i tan sols un 3% d'afectats ho expliquen.
I així va creixent la seva vulnerabilitat i risc d'exclusió social.

Continuem al seu costat...

La voluntat és de donar una resposta adequada i respectuosa a les persones amb DI.