Us presentem el calendari 2016!

31/12/2015

Bon dia a tothom! Us presento el calendari de l'any vinent, un calendari amb dues finalitats:

• Recollir donacions per impulsar el projecte dirigit a prevenir la salut dels nois i noies amb DID de la fundació. Recordeu que des del 2008 que s'han tancat els ajuts de l'Administració i cal continuar.
  • Recordar una persona que des de l'inici de la fundació hi va col·laborar desinteressadament un dia rere l'altre. L'Ignasi va morir el passat mes d'agost i una de les seves aficions era la fotografia. Presentem aquests calendari solidari amb 14 de les seves fotografies, a través de les quals volem mantenir viu el seu record.

Tota la recaptació anirà pel projecte  Elna 3CSSalut, Exercici Físic i Diversitat Funcional, un projecte per a prevenir malalties cròniques.

Per obtenir un calendari podeu escriure a informacio@fundacioelna.org o telefonar a la fundacio (972 29 78 98)
A veure si tenim sort i la xarxa de familiars, amics i coneguts col·labora de valent!!!

Una abraçada molt gran!
Montse Castellana