Descoberta de la ciutat de Barcelona!

21/11/2019

Comencem la descoberta de la ciutat de Barcelona!

Des de la Fundació Elna estem molt orgullosos de presentar-vos la sortida

que hem preparat amb tota la il·lusió, energia i amb l'objectiu de començar a descobrir Barcelona als nostres joves.

La ciutat de Barcelona és, avui dia, referent mundial dins les ciutats més importants, ja que gaudeix d'una gran oferta cultural i d'oci. És una de les ciutats més visitades del món i la seva riquesa en ofertes és enorme, i més enllà del més conegut hi podem trobar racons extraordinaris per conèixer, experimentar, gaudir...

AQUEST ANY TENIM PREVIST FER DUES SORTIDES A BARCELONA.

Hem seleccionat amb molta cura les activitats que realitzarem, combinant activitats culturals amb activitats d'oci. A continuació us fem una breu explicació del que farem.

ACTIVITATS CULTURALS

• Ideal Centre D'ARTS Digitals - EXPOSICIÓ DE MONET

“Monet, l’experiència immersiva” és una proposta única a escala mundial que convida a submergir-se en les més extraordinàries obres mestres de impressionisme.

Claude Monet un referent de l' impressionisme. En aquesta visita podrem gaudir de projeccions de gran format en alta definició i una zona de realitat virtual on coneixerem la particular tècnica pictòrica de Monet i la història de les seves obres més populars.

Prepararem un material específic per a treballar amb els joves de la Fundació i, d'aquesta manera, anticipar-los-hi el que veurem per a què ho puguin comprendre i gaudir de manera significativa per a ells.

• Fonts de MONTJUIC

La Font Màgica de Montjuïc s'il·lumina de nit en un espectacle màgic de colors, aigua i música. La instal·lació té uns 7.000 milions de combinacions possibles d’aigua i llum, que acompanyades de música, realitzen una experiència audiovisual difícil d'oblidar.

Les Fonts són una obra hidrològica de Carles Buïgas construïda el 1929 durant l’Exposició Universal, i actualment rep uns 2,5 milions de visitants a l’any.

• Bosc de les FADES

Ens endinsarem en el fantàstic món de les fades i dels boscos tot sopant en un dels llocs més icònics de la ciutat de Barcelona (en un carreró estret a prop de les Rambles). A més a més de sopar en aquest meravellós espai, coneixerem el perquè d'aquest nom i d'aquesta decoració.

ACTIVITATS D'OCI

• Parc del TIBIDABO

La visita al Tibidabo esdevé una cita imprescindible per a tots els visitants de Barcelona que vulguin gaudir d'un dels millors espais d'oci i diversió de la ciutat. TOTA UNA EXPERIÈNCIA!

• Discoteca  LUZ DE GAS

La Fundació Ludàlia de Barcelona juntament amb la Dsicoteca Luz de Gas ofereix  sessions de discoteca per a persones amb DID i sense discapacitat. Totes les tardes del diumenge.

Luz de Gas és una de les discoteques més famoses de la ciutat. Podrem gaudir d'una bona sessió de ball, acompanyats d'altres joves de la ciutat i en un ambient protegit per a poder gaudir al ritme de les cançons més actuals.

Durant l'estada a Barcelona ens allotjarem a l'alberg INOUT Hostel (alberg on hem anat a passar els últims caps d'any amb la Fundació) en règim de pensió completa. Ens agrada molt el seu funcionament i el seu compromís amb el col·lectiu de persones amb DI, així que no vàrem tenir cap dubte a l'hora d'escollir-lo. A més, gaudeix dels millors preus de la ciutat en relació a la qualitat-preu de les seves instal·lacions i servei de menjador.

A continuació us adjuntem la informació de la primera sortida.

Primera sortida A BARCELONA

DATA: Cap de setmana del 20 al 22 de desembre
DESPLAÇAMENT: Amb tren de Mitja Distància
HORARIS:
                  Anada: Divendres 20 a les 17:30h
                  Tornada: Diumenge 22 a les 22:30h
DATA MÀXIMA D'INSCRIPCIÓ A LA SORTIDA: 2/12/2019
Places Limitades

ESPEREM QUE LA PROPOSTA DE SORTIDA US AGRADI TANT COM ENS AGRADA A NOSALTRES!

Moltes gràcies,
una abraçada