Calendari Solidari 2020!

30/10/2019

Posa’t en contacte amb nosaltres per encarregar calendaris:

elna@fundacioelna.org

696 646 762 (whatsapp)

Necessitem la solidaritat de la societat civil

Et necessitem per poder continuar al costat de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Et necessitem per poder oferir-los propostes que les dignifiquin: Projectes que els ajudin a créixer, a fer-se joves i adults il·lusionats, responsables, i al màxim d’autònoms.

El context socioeconòmic actual no afavoreix que aquestes persones i les seves famílies puguin tenir els suports que necessiten per viure una vida de qualitat com la que desitgem tots nosaltres.

A la sobrecàrrega que representa atendre les necessitats d’una persona dependent, a les famílies se’ls afegeixen les dificultats actuals per obtenir els ajuts que aquest fill o filla necessita.

Amb una donació de 10€ obtens un calendari de record i a més:

• ens dónes l’oportunitat de continuar oferint habitatges de qualitat,
  • els ajudes a prevenir que pateixin les malalties cròniques a les quals són propensos,
  • fas possible que professionals de la Fundació acompanyem pares, mares i/o tutors... en la soledat i preocupació que sovint pateixen.

Si la teva voluntat és ajudar-nos, no oblidis parlar d’aquesta campanya a familiars, amics, coneguts, companys/es de feina...

Si fem xarxa augmentem les possibilitats d’aconseguir que els calendaris arribin a llars de tot el país.

Us convidem a visitar les nostres web:

www.fundacióelna.org  / www.sexoafectivitat.fundacioelna.org

i seguir-nos a les xarxes socials:

Agraïm profundament la solidaritat de la Maite Garriga cap al col·lectiu de persones amb DID per oferir-nos les seves obres i també d’en Mon Bover, que generosament n’ha fet les fotografies.

Agraïm la solidària col·laboració de:

Inplacsa
Nous Tràmis - Grup