Primer torneig de Bàsquet temporada 2018-2019!

09/03/2019

Anem consolidant l'estimulació neuro-cognitiva en format bàsquet!

La novetat d’aquest any és la posada en marxa de la secció de bàsquet per a persones amb DID ( SALT-ELNA) dins del Club de bàsquet Salt.

• La voluntat és la d’avançar cap a la veritable inclusió.  Un grup els dijous (una hora i  mitja per sessió)
  • Instal·lacions esportives del Club de Bàsquet Salt
  • Professionals d’atenció directa: dos
Aquest temporada tindrem dos torneigs. El primer l'hem organitzat nosaltres, el CB SALT. Veure el Bloc clicant aquí.

L'altre torneig en el que tenim previst participar tindrà lloc el dia 2 de Juny, probablement a Figueres.

SON EXPERIÈNCIES DE GRUP QUE VAL LA PENA VIURE. El Club de basquet Salt està fent veritables esforços perquè els jugadors de l'equip Salt-Elna s'integrin com un equip més dels que tenen.

A més, els nostres jugadors han estrenat nova samarreta gràcies a la col.laboració de l'empresa:
TC EQUIPACIONS ESPORTIVES (Salt)
Gràcies Quim i Francesc!

L'equipació serà la oficial de tot el club, fins i tot la que llueix el primer equip!

Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.