Notice: session_start(): ps_files_cleanup_dir: opendir(/var/lib/php5) failed: Permission denied (13) in /home/gironalabs/www/web/elna/current/libraries/lithium/storage/session/adapter/Php.php on line 96
ACTIC una vegada més!!!! - Fundació Elna per a la diversitat funcional

ACTIC una vegada més!!!!

08/01/2019

Quatre joves de la FUNDACIÓ ELNA, dins del projecte de noves tecnologies, han aconseguit

l'Acreditació en Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació  (ACTIC) de Nivell Bàsic.

Durant l'any 2018,  en Joan, en Ferran, la Natasha i Dharmender , s'han esforçat per adquirir els aprenentatges que demana la Generalitat de Catalunya per obtenir aquesta acreditació, cada vegada més necessària per la inserció laboral.

Un cop superat aquest primer escull, continuen amb el repte d'obtenir l'ACTIC de nivell mitjà, ja han començat amb el temari i de mica en mica van avançant.

Si esteu interessats a realitzar els estudis per obtenir l'Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació, no dubteu en demanar-nos informació a elna@fundacióelna.org