Calendari Solidari 2019! Exhaurits!

07/01/2019

Els calendaris solidaris s’han exhaurit.

Gràcies pel  suport rebut, per la credibilitat que ens doneu. Desitgem que tingueu la certesa que, la donació que heu fet, ens esforçarem a gestionar-la amb responsabilitat i sempre serà destinada a millorar la qualitat de vida dels nois i noies amb discapacitat intel·lectual que acompanyem en el dia a dia.

El vostre ajut ens encoratja a continuar positius i decidits.
Una forta abraçada!

Equip de professionals de la Fundació Elna
Domènec, Marta, Marc, Edu  i Montse
Gener del 2019

Bon dia a tothom,

de nou aquests any tornem a engegar la campanya del calendari solidari per a la Fundació Elna.

No ha estat pas un any fàcil perquè encara arrosseguem, com altres entitats, les dificultats de tancament, bloqueix o anul·lació de diferents ajudes destinades a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Sense cap compromís, si creus que ens podeu donar un cop de mà aconseguint una donació a canvi d'un calendari (o de molts calendaris, us estarem molt i molt agraïts.

En el cas que ens poguessis ajudar, posa't en contacte amb nosaltres per correu electrònic (elna@fundacioelna.org) i quedaríem per fer-te arribar el/s calendari/s.

Com cada any hem pensat en una donació de 10€ per calendari. Aquest any comptem amb la col·laboració solidària de l'artista David Gironella i Diez. Feu una ullada al seu instagram: @david_gironella.

Ah i a la portada ens fa suport una reflexió d'en Martí i Pol (un plaer!!!)

Així, doncs, si t'animes, no dubtis en fer-nos-ho saber.
Petonets a cabassos i fins el cel!!!

Moltes gràcies i una abraçada gran!
Equip Professionalde la Fundació Elna