Les relacions afectives Online i Offline

26/09/2018

Benvolgudes famílies i tutors/es,

Arrel de donar-se diferents situacions de risc, amb alguns nois i noies de la Fundació Elna, lligades amb el tema de la gestió del mòbil i/o xarxes socials, estem molt interessats en oferir aquesta trobada amb la Laia Alamany per a totes les famílies/tutors.

Al ser una activitat subvencionada, ens demanen un mínim de participació de 10 famílies. En aquesta xerrada, DINCAT demana l'assistència signada de tots els participants per poder-nos acollir a la gratuïtat d'aquesta (aquest llistat estarà el mateix dia de la xerrada juntament amb uns qüestionaris de valoració); d'aquí la importància de la vostra assistència en el cas que us inscriviu.

Sino s'arriba a aquest mínim de participació, s'anul·larà la xerrada.

Abans d'oferir aquesta xerrada a la resta de la societat, donem prioritat a les famílies dels joves de la Fundació.