Calendari 2018!

01/01/2018

Els calendaris solidaris s’han exhaurit.

Carta adreçada a les persones que ens estimen i ens han ajudat;

Ens agrada pensar que la història és plena de dones i homes que han estat capaços de plantar-se al mig de la societat del seu temps i esdevenir un referent, capaços de construir més pau, benestar i justícia. Ens agrada anomenar-los herois o heroïnes quotidians. Com és el teu cas per a nosaltres.

En una societat acostumada a veure les febleses abans que les capacitats cal continuar educant cap a una mirada possibilitadora. I en això treballem l’equip de la Fundació Elna, procurant educar-nos  i educar les persones que participen amb Elna en la convivència respectuosa i en l’art de trobar-li sentit a allò que fan i trien.

Gràcies pel teu suport, per la credibilitat que ens dones. Desitgem que tinguis la certesa que, la donació que has fet, ens esforçarem a gestionar-la amb responsabilitat i sempre serà destinada a millorar la qualitat de vida dels nois i noies amb discapacitat intel·lectual que acompanyem en el dia a dia.

El teu ajut ens encoratja a continuar positius i decidits.
Una forta abraçada!

Equip de professionals de la Fundació Elna
Domènec, Estefania, Marta, Marc i Montse
Desembre del 2017

Novembre 2017. Solidaritat no és fer el bé.

És compartir amb un altre, que és com tu, els drets que encara tens.

i amb aquests esperit ens dirigim a vosaltres; per demanar-vos la vostra col·laboració sincera en els projectes que la Fundació Elna ofereix a tots els nois i noies amb discapacitat intel·lectual de Girona i província .

La vostra ajuda és molt important per a una fundació petita com la nostra.

Sense cap compromís, si ens voleu ajudar quedant-vos un calendari i oferint-ne d'altres a la vostra xarxa de familiars, amics o coneguts, us estarem molt agraïts.

La donació per calendari és de 10€.

Us podeu posar en contacte amb nosaltres per aquestes vies:
  • correu electrònic informacio@fundacióoelna.org
  • telèfon (696646762 - 608301546)
i us reservem la quantitat que ens digueu. Una abraçada i gràcies per aquest suport.

Per cert, ​Berta Coderc Castellana és aficionada a la fotografia. Els que la coneixem coneixem el seu sentit de la solidaritat i la seva bondat com a persona. Cedeix aquestes fotografies, de forma voluntària, per a donar suport a  la Fundació Elna, on un dels nois que hi assisteix és el seu cosí. Als 16 anys, a Batxillerat, el seu treball de recerca va girar entorn a “La Fotografia com a transmissora de sentiments i emocions” i va obtenir la nota màxima.
Malgrat la seva joventut, ha rebut diversos premis i ha realitzat diferents exposicions fotogràfiques.

Moltes Gràcies Berta!

Equip de professionals d'ELNA