Taller de Sexoafectivitat per a 10 joves de la Fundació Elna!

06/11/2017

Ens han concedit un ajut per tal de poder dur a terme aquest Taller de Sexoafectivitat.

La professional que farà el taller és la Gemma Delofeu.

Els que vareu assistir a la Jornada ja la coneixeu. És una persona que treballa en aquest àmbit  des de fa anys i té una gran experiència en conduir aquest tipus de tallers amb joves.

Les dates que ella pot venir són els dies 1 i 15 de desembre de 17 h a 19 h. Són dos divendres.

Abans de fer el taller la Marta Gabarda i jo mateixa farem una sessió individual amb cada noi o noia interessats, per saber:
  • el seu nivell de coneixements,
  • el que li cal saber,
  • i el que li agradaria que es parlés,etc.
Ho farem  el 24 de novembre.

Una vegada fet aquests screening  configurarem el grup adient per a aquest taller buscant la màxima homogeneïtat per tal que sigui profitós per a tots els participants.

La Gemma demana que siguin entre 8 i 10 persones com a màxim.

Per als nois i noies que vegem que requeririen un altre nivell de continguts o adaptacions i estiguin interessats a fer un taller formatiu d'aquestes característiques, intentaríem aconseguir de fer-lo pròximament.

Estem molt contents de poder oferir aquest taller.

Moltes gràcies!

Montserrat Castellana i Rosell
Presidenta i psicòloga de la Fundació