Jornada de Sexoafectivitat!

01/09/2017

Des de la Fundació Elna hem organitzat la jornada Persones amb disCapacitat. SEXE I AFECTIVITAT, que tindrà lloc el dissabte 7 d’octubre d’enguany al CaixaForum de Girona

Podeu entrar al web sexoafectivitat.fundacioelna.org  i inscriure-us a la jornada que estem organitzant i/o fer una Donació Fila Zero que permetrà donar continuïtat al projecte que s’inicia amb la realització d’aquesta jornada.

Malgrat que la Fundació Elna és una entitat petita, mentre puguem no volem renunciar a oferir formació en temes necessaris i urgents de conèixer.

Els infants, joves i adults amb una discapacitat intel·lectual de la província de Girona necessiten que els seus conciutadans posem veu als drets que tenen com a persones que són, ja que ells no ho poden fer. Són flagrants les injustícies que aquestes persones han de viure quan es tracta de rebre orientació i educació sobre la seva sexualitat.

En la majoria de casos, aquest és un tema silenciat i complex que costa tractar. La combinació entre sexualitat i discapacitat intel·lectual segueix tenint un regust de tabú, d’un espai social prohibit, amagat, no volgut.

El dissabte 7 d’octubre  d’enguany no tan sols volem informar i orientar sobre aquesta qüestió sinó que també voldríem aconseguir posar en marxa un servei d’orientació i formació en sexoafectivitat a la província de Girona.

És una necessitat urgent perquè d’una manera silenciosa s’està atemptant contra els drets humans més bàsics d’aquestes persones. No podem passar per alt el patiment que provoca la ignorància de molts de nosaltres.

A la web sexoafectivitat.fundacióelna.org hi trobareu informació que us ajudarà a conèixer el que està passant, encara avui, a la nostra societat respecte a aquest tema.

També us volem demanar en la mesura que pugueu que doneu a conèixer aquesta informació a coneguts vostres a qui pugui interessar.

Gràcies de tot cor i fins aviat!