"La llum" de la Fundació Elna

19/06/2017

Ja ha sortit publicat el reportatge que ha fet el diari El dimoni de Santa Eugènia sobre  la Fundació Elna

El periodista és Joel Medir i els dibuixos són fets per David Pradas.

L'article comença així:

A la plaça de l’Assumpció del barri de Sant Narcís, ben a prop de l’església, hi trobem la Fundació Elna per a la diversitat funcional. Però, què és la Fundació Elna per a la diversitat funcional?
LLegir més++

La Fundació Elna no va triar Sant Narcís per atzar. Tal com diu Montse Castellana, la directora, ho van fer per dos motius: és un barri acollidor i té un gran teixit associatiu.