Continua el projecte ACTIC

18/05/2017

L'Anna preparant l'examen d'ACTIC

La Fundació Elna continua realitzant l'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC)

L’ACTIC és la certificació acreditativa de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

La Fundació Elna, per mitjà d'un acord amb la  plataforma preparacioacTIC.cat, realitzarà adaptacions relacionades amb la durada de l’acreditació per als noies i noies amb DFI lleu.

Acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC) a  Elna:

• Les persones amb DFI lleu i amb el suport adequat tenen la possibilitat d’adquirir aquesta acreditació.
  • Ensenyem al jove amb DFI lleu a assolir les capacitats necessàries per fer un ús eficaç i adequat de les noves tecnologies.
  • Ensenyem a fer un ús responsable de les noves tecnologies aplicades a qualsevol activitat personal.