Calendari Solidari 2017

15/01/2017

Com cada any la Fundació Elna ha editat el calendari solidari de l’any 2017

Demanàvem ajuda, i l'estem aconseguint!
Amb una donació de 10 € mínim, el màxim l'ha pogut decidir cadascú.

Amb les  donacions rebudes s'ha aconseguit part del material necessari per poder fer el seguiment de la salut i la prevenció de les malalties cròniques que aquestes persones tenen una alta probabilitat de patir, i que comporten un patiment per elles i una càrrega emocional, física i econòmica afegida per a les seves famílies.
A continuació podeu llegir la carta d'agraïment que hem redactat:

Benvolgut/da,

Ens dirigim a vostè per agrair-li la seva col·laboració en la campanya del Calendari Solidari de la Fundació Elna.

El seu suport ens ha permès aconseguir  l’objectiu desitjat: poder adquirir el material necessari per continuar fent el seguiment i prevenció de la salut dels nostres esportistes.

Amb les donacions obtingudes hem pogut adquirir:

• Una bàscula digital marca TANITA que utilitza l’electroimpedància per avaluar i quantificar, amb rapidesa i gran precisió, la composició corporal. El model triat possibilita que les persones amb algunes dificultats psicomotrius en puguin fer un ús confortable.
  • Pulsòmetres (6)

• Cinturons de resistència fixos (10)

• Dues porteries de waterpolo

• Un plicòmetre (per mesurar plecs abdominals).

L’equip multidisciplinari de professionals que composa el Projecte de Salut i Esports volen trametre-li  la il·lusió amb què esperen aquests material que, sens dubte, ajudaran a millorar les seves intervencions en la prevenció de malalties cròniques que aquests nois i noies tenen una alta predisposició a patir. desitgem el millor en aquest nou any que comença.

Una salutació afectuosa,

Estefania Plans Salas (Coordinadora del Projecte Salut i Esport) i Montserrat Castellana Rosell (Directora)

Gener 2017

Encara podeu fer-nos una donació.

Ens podeu escriure  o trucar-nos, i acordarem plegats la millor manera de fer-ho.

No us podrem obsequiar amb un calendari, els hem esgotat, però tenim altres maneres d'agrair-vos-ho.
  • informacio@fundacioelna.org
  • 972 29 78 98 / 608 30 15 46 / 696 64 67 62