Agenda cultural!

31/01/2016

"Oci cultural: Agenda d'activitats 2016 (gener-agost)

Espai Fem Cultura

Us  presentem la nova agenda cultural dels joves de la Fundació ELNA. Una agenda que va des del gener fins a les vacances del mes d’agost.
  • GENER: Parc Güell / CosmoCaixa
  • FEBRER: Cap d'any Xinès. Restaurant Drac Paradís
  • MARÇ: Processó de Verges
  • ABRIL: Ruta cultural (sud de França)
  • MAIG: Festa d'Elna: Alberg de Girona
  • JUNY: Una revetlla de Sant Joan diferent. Pirineu de Lleida
  • JULIOL: Visita a l'observatori Fabra i sopar.
  • AGOST: Sortida de vacances: País Basc
Pretenem que els nois/noies aprenguin a organitzar-se a mig termini, desenvolupant el procés de temporització, que acostumen a tenir  danyat en major o menor grau.També pretenem ajudar les famílies a l'hora de fer una previsió de les dates que els seus fills/-es estan realitzan diferents activitats amb la Fundació Elna.

En el document que adjuntem podeu trobar informació detallada de cada activitat així com una introducció que pot servir de gran ajuda.

Recordeu que a part d'aquestes activitats d'oci cultural n'hi ha d'altres programades que formen part d'altres projectes.
"Quan tot s’enlaira, toco els somnis de puntetes, junts podem arribar més lluny!!"
(Txarango)

Agenda Cultural llegir+