II Torneig de bàsquet inclusiu!

08/01/2016

Us recordem en què consisteix “Tots dins la cistella”

06/02/2016

És el segon torneig de bàsquet inclusiu.
“Tots dins la Cistella” té unes característiques que el fan únic i especial

És un torneig que ofereix l'oportunitat als esportistes de l’equip de bàsquet DID-ELNA i joves sense diversitat funcional intel·lectual de participar en una jornada esportiva formant equips que inclouen joves dels dos col·lectius.
Per altra banda, abans de disputar els partits al llarg d'aquesta jornada, ens trobem durant tres dissabtes diferents amb nois i noies d’un cau o esplai de Girona per poder entrenar i d’aquesta manera poder començar a conèixer-nos millor. Aquest any participaran amb nosaltres els joves de l’Espai Sant Josep de Girona. L'any passat el torneig es va celebrar el 28 de març (clica aquí per veure el blog)  amb la participació de jugadors de l'equip DID-ELNA i joves de l'AEIG-Palamosí.

Aquest any els entrenaments els realitzarem els dies 16, 23 i 30 de gener, i un cop finalitzats disputarem el torneig de 3x3 al llarg de tot el matí del dia 6 de febrer del 2016.

Els jugadors de l’equip de bàsquet DID-Elna ja fa dos mesos que entrenen de valent per seguir aprenent i millorant, però sobretot per gaudir d’aquest esport que a tots els agrada.

La il·lusió per aprendre i les ganes que tot l’equip té de jugar a bàsquet són un dels elements més característics dels nostres entrenaments. Sovint recordem el bon grapat de records que ens vàrem emportar del torneig de l’any passat, i és per això que, per segon any consecutiu, ens hem posat a treballar per continuar organitzant aquest torneig innovador, i així augmentar la motivació de tots els nostres esportistes.

Us aconsellem que no us deixeu perdre la oportunitat de venir-nos a animar. Us deixarem bocabadats de les grans millores que estem realitzant com a jugadors de bàsquet, però sobretot podreu veure com ens estem convertint en un gran equip. I de ben segur que els vostres ànims ens ajudaran a gaudir encara més d’aquest torneig.