De nou, un dia de Vela a Calella!

02/09/2019

Moments per recordar.

El Club de Vela Calella ja és un vell amic nostre,

un amic que visitem cada estiu, ara ja fa 5 anys amb la mateixa il·lusió que el primer dia. Pujar en gamba, conduir aquesta embarcació, navegar pel mediterrani de la costa Brava, gaudir d’aquest paisatge tant nostre, és un luxe per a nosaltres. És una aventura que la podem tenir gràcies a la solidaritat del Club de Vela Calella.

Aquesta vegada després de l’estupenda i agradable passejada marítima, hem arrodonit el dia fent el camí de ronda fins a Llafranc tot xino-xano. Al Far de Sant Salvador hi hem dinat, conversat i rigut plegats i abans de marxar una visita per aquest indret.
Arribàvem a casa cap a les vuit  del vespre.

Un dia complert i  ja estem desitjant repetir l’any vinent.
Gràcies de cor al Sr. Keerl, a l’Olga, a les persones que treballen a administració i als tres monitors fantàstics. Ens hem sentit molt i molt ben acollits. I no volem acabar sense un record entranyable pel Sr. Alsina.

Marta Gabarda- professional d’Elna, i
els  11 joves que vam gaudir de l’activitat