Preparar i conduir un veler!

01/08/2018

Un estiu més ens hem retrobat amb el Club de Vela de Calella de Palafrugell.

Auesta vegada però, no només per a fer un passeig amb veler, sinó per a realitzar un curs de vela i aprendre a conduir les gambes durant dos dies.

Dissabte 30 de juny vam aprendre les parts principals d’un veler i també el nom dels vents més importants. Malgrat el vent no ens va permetre navegar els monitors del club ens van remolcar amb una llanxa i vàrem poder arribar fins a les Illes Formigues. Un banyet per treure’ns la calor i direcció cap al Mas Patoxas de Pals.

En aquest càmping ens hi vam allotjar tot el cap de setmana. Vàrem dormir en Bungalows i vam gaudir al màxim de les seves fantàstiques instal·lacions. Al vespre un gelat a Calella i a recuperar forces per a un diumenge també força intens.

Quina il·lusió ens va fer que diumenge el vent ens permetés navegar. Al començament del dia vam aprendre a fer els nusos més importants que vam haver de fer al preparar els velers. Muntar-los, navegar, aprendre a conduir el timó i desmuntar els velers són algunes de les activitats que també vam fer. Un bon dinar i rumb, aquesta vegada amb els cotxes, cap a Girona.

Donar les gràcies al Club de Vela de Calella per acollir-nos tan bé, i sobretot als monitors per ensenyar-nos a conduir els velers. Ja som tots uns experts!