Concert de la PHILARMONICA DE LONDRES!

11/03/2018

Hem quedat a dos quarts de sis de la tarda a la Fundació Elna.

Ben mudats, i és que l'ocasió s'ho mereix, anem a l'Auditori de Girona a veure ni més ni menys que la Philarmonica de Londres.

Mai no hem vist una orquestra amb tants de músics i no sabem com sonen ni es diuen alguns instruments, per això assistim a l'espai FEM CULTURA, on la Montse i en Domènec ens ho expliquen molt bé. Hem après:
  • que la flauta travessera és un instrument molt car perquè està fet de plata,
  • que el contrabaix també es diu verra i que fa 1,85 centímetres d'alçada
  • que en una orquestra tots els instruments sempre es col·loquen igual
  • que els primers violins sempre van al costat del director
  • i que Beethoven era un geni i era sord
Aquí teniu tres vídeos on es pot veure com es treballa en el taller que realitzen els joves, abans de l'assisitència al concert.
Espai:  Fem cultura
El concert ha estat fantàstic, quina sensibilitat que tenen els músics i veure vuitanta músics tocant alhora és una experiència que t'arriba a l'ànima.

No heu de perdre l'oportunitat d'assistir a un concert d'aquestes característiques almenys un cop a la vida, no us en penedireu!

Fotos: Sortint de la Fundació Elna i esperant a l'entrada de l'Auditori de Girona per assistir al concert