Sant Joan 2020!

23/06/2020
Estartit

Estem organitzant la sortida de Sant Joan d'enguany.

Tornem a repetir l'experiència de l'any passat i aniríem al Festival Ítaca a l'Estartit.

Seria del 23 al 24 de juny de 2020 i ens allotjaríem a l'Hostal Can Dalfo.

Sabem que queden mesos per a aquesta activitat, però, la societat, tal com està organitzada, ens obliga a fer una previsió a llarg termini si volem gaudir d'activitats de gran format, com és la festa de Sant Joan.

Ja ens hem posat en contacte amb l'hostal i, a dia d'avui, tenen les habitacions necessàries per poder allotjar-nos-hi i ja s'han posat a la venda les entrades pel concert.

És per aquest motiu que necessitem saber qui dels vostres fills/es i/o tutelats/es vindrà a aquesta sortida que a continuació us detallem:
  • SORTIDA: El dimarts 23 de juny a les 17.15 h a l'estació de busos de Girona.
  • TORNADA: El dimecres 24 de juny a les 18.25 h a l'estació de busos de Girona.
El preu inclou l'allotjament amb esmorzar i dinar inclosos,  l'entrada del concert, el trajecte amb bus (anada i tornada) i l'acompanyament del professional de suport. Enguany farem el dinar del 24 a l'hostal i l'any passat vam poder dinar a la platja el mateix dia que vam arribar a l'Estartit.

PLACES LIMITADES.
Us demanem, doncs, que si esteu interessats/des en aquesta sortida, envieu un correu abans del 3 de febrer.
Mil gràcies i tingueu una bona setmana!!

Marta Gabarda i Mallorquí
Coordinació Tècnica