Temporada Alta!

30/11/2019
Salt

Aniríem a veure LOVE un espectacle de creació col·lectiva fet per persones amb DID i promogut pels Escenaris Especials.

És un espectacle que va sobre l'amor, el desig, el sexe i l'amistat.

Aquest espectacle ens dóna la oportunitat de continuar treballant, com ja venim fent fa un temps, el tema de la sexoafectivitat.
En aquesta sortida, volem fer una activitat dinamitzadora prèvia a l'espectacle, dins de l'espai FEM CULTURA.

Aquest taller (de durada d'1'30 minuts) està creat per nosaltres i podem continuar aprofundint o presentant els diferents aspectes de la sexualitat i la afectivitat amb persones amb DID lleus i moderades.

• Dissabte 30 de novembre, a les 15'30 a la Fundació ELNA
  • Acabarem a les 20'30 a la Fundació ELNA.
  • L'espectacle es fa a l'espai el Canal a Salt.
  • Hi arribarem amb bus de la L3 i tornaríem amb el mateix.

Moltes gràcies!!
Marta Gabarda i Mallorquí