Fires de Girona. Posposem la sortida per a més endavant.

02/11/2019
Girona

Degut a l'anulació dels concerts de les barraques de Girona, des de la Fundació Elna, ens veiem obligats a posposar la sortida.
Estem pendents de les notícies que estan sortint aquests dies i sembla que aquests concerts es faran més endavant, de seguida que tinguem una proposta en ferm us la farem arribar.
Disculpeu les molèsties.

Com cada any gaudirem de les fires de Girona,

aquest any hi anirem el dissabte 2 de novembre per veure el concert de Buhos i Ramon Mirabet.

Ja sabeu que la metodologia emparada per la Fundació Elna, quan sortim de festa, és que, els joves que necessiten un suport més intens, estan acompanyats pel professional en tot moment i els joves que no necessiten aquest suport i amb l'objectiu de fomentar la seva autonomia en l'oci i el lleure, se'ls dona la llibertat per moure's pel recinte del concert, recordant-los on estarà el professional en tot moment i acordant hores que ells s'han de trobar amb el professional.

Moltes gràcies,
Domènec Boïgues