Sortida a la Natura: Gorg Blau - Grup avançat

10/11/2019
Sant Aniol D'Aguja

Sortida a la Natura 1r Trimestre - Grup avançat

L’Ermita de Sant Aniol d’Aguja és romànica del s.XI.

Aquesta ermita està situada en una vall envoltada d’escarpats cims i per tal d’arribar-hi passarem pels gorgs del riu Llierca. Aquesta travessa ens permetrà accedir als gorgs durant el camí de pujada i contemplar-los a vista d’ocell a la tornada. També farem una escapada a una gorga propera i al salt del Brull.

Com  cada temporada, des del Projecte de Salut i Esport de la Fundació Elna, us proposem un seguit de Sortides a la Natura que creiem molt necessàries i clarificadores per a l'entrenador, ja que gràcies a aquestes sortides puc observar quina està sent la seva evolució a nivell de condició física i de quina manera els esportistes van teixint les relacions entre ells i així coneixe'ls una mica millor.

A més a més, els esportistes que hi participen poden realitzar activitat física acompanyats d'un entorn natural i dels seus companys/companyes, fomentant així la relació amb la natura i les relacions personals entre ells fora de l'àmbit dels entrenaments habituals.
Com sempre, combinarem el senderisme amb dinar una carmenyola en un lloc apte per descansar i recuperar forces després de la caminada.
  • Longitud del trajecte: Ruta de 11 km.
  • Dificultat: mitjana
Horaris:
  • 08:30h – Ens trobem a la Fundació.
  • 09:30h – Arribada a Sadernes.
  • 16:00h – Tornada a Girona.
  • 17:00h – Ens trobem a la Fundació.
Desplaçament: Amb furgoneta i els cotxes dels professionals de la Fundació.

Que cal portar?
  • Motxilla petita
  • Esmorzar per mig matí (preferiblement entrepà o peça de fruita)
  • Carmanyola amb dinar (amanida de pasta o d'arròs)
  • Cantimplora amb aigua
NECESSITEM LA VOSTRA CONFIRMACIÓ

PLACES LIMITADES!!
Tant aviat com sigui possible (màxim el dia 23/10/19), ens agradaria que confirméssiu la vostra assistència a la sortida perquè jo i la persona de suport que ens acompanyarà puguem organitzar-nos el nostre cap de setmana.

Uns dies abans de la sortida us enviarem un recordatori i acabarem d’enviar informació més detallada.

Des de la Fundació Elna us demanem que animeu als vostres fills/es a participar d'aquesta sortida, ja que no és nomes una sortida lúdica, sinó que va molt relacionada amb la seva salut!

Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.