Sortida a la Natura: Ruta al peu de les Gavarres des de Madremanya - Grup bàsic

16/11/2019
Madremanya

Sortida de la Natura  1r Trimestre - Grup bàsic

Enfilat dalt d'un turonet sobre la plana empordanesa, el nucli antic de Madremanya està presidit per la gran església fortificada de Sant Esteve.

Traspassar els dos portals de l'antiga muralla és endinsar-se en la història. Els carrers, estrets i tortuosos, tan aviat s'amaguen sota els porxos com s'obren a petites placetes inesperades. Pujades, baixades i esglaons adapten aquest antic entramat urbà als condicionants del terreny. Un indret, en definitiva, on val molt la pena perdre-s'hi una bona estona.
  • Longitud del trajecte: Ruta circular de 4,5 km.
  • Dificultat: molt fàcil i planera
Horaris:
  • 10:00h – Ens trobem a la Fundació.
  • 10:30h – Arribada a Madremanya.
  • 15:30h – Tornada a Girona.
  • 16:00h – Ens trobem a la Fundació.
Que cal portar?
- Motxilla petita
- Esmorzar per mig matí (preferiblement entrepà o peça de fruita)
- Carmanyola amb dinar (amanida de pasta o d'arròs)
- Cantimplora amb aigua

Moltes gràcies,
una abraçada!

Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.