Sortida a la Natura: Ruta al peu de les Gavarres des de Madremanya - Grup bàsic

16/11/2019
Madremanya

Sortida de la Natura  1r Trimestre - Grup bàsic

Enfilat dalt d'un turonet sobre la plana empordanesa, el nucli antic de Madremanya està presidit per la gran església fortificada de Sant Esteve.

Traspassar els dos portals de l'antiga muralla és endinsar-se en la història. Els carrers, estrets i tortuosos, tan aviat s'amaguen sota els porxos com s'obren a petites placetes inesperades. Pujades, baixades i esglaons adapten aquest antic entramat urbà als condicionants del terreny. Un indret, en definitiva, on val molt la pena perdre-s'hi una bona estona.
  • Longitud del trajecte: Ruta circular de 4,5 km.
  • Dificultat: molt fàcil i planera
Horaris:
  • 9:30h – Ens trobem a la Fundació.
  • 10:00h – Arribada a Madremanya.
  • 15:30h – Tornada a Girona.
  • 16:00h – Ens trobem a la Fundació.
Desplaçament: Amb els cotxes dels professionals de la Fundació.
Que cal portar?
  • Motxilla petita
  • Esmorzar per mig matí (preferiblement entrepà o peça de fruita)
  • Carmanyola amb dinar (amanida de pasta o d'arròs)
  • Cantimplora amb aigua

NECESSITEM LA VOSTRA CONFIRMACIÓ
Tant aviat com sigui possible (màxim el dia 15/10/19), ens agradaria que confirméssiu la vostra assistència a la sortida perquè jo i la persona de suport que ens acompanyarà puguem organitzar-nos el nostre cap de setmana.

Uns dies abans de la sortida us enviarem un recordatori i acabarem d’enviar informació més detallada.

Des de la Fundació Elna us demanem que animeu als vostres fills/es a participar d'aquesta sortida, ja que no és nomes una sortida lúdica, sinó que va molt relacionada amb la seva salut!

Una abraçada

Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.