Nit de Sant Joan 2019!

23/06/2019
L'Estartit

Comencem a organitzar la Nit de Sant Joan.

Aquest any anirem a l'Estartit, dins del festival Itaca Cultura i Acció

Del diumenge 23 al dilluns 24 de juny del 2019.

Hem fet reserva a l'HOSTAL DALFÓ  de l'Estartit, a poca distància del festival.

Us avancem com serà aquesta sortida:
  • Sortirem de l'estació de Girona amb el bus de les 11'15 el diumenge 23 de juny, i tornarem sobre les 12'25 del dilluns 24 de juny
  • Aniríem a dinar a la platja, un cop fet el check-in a l'hostal. Passaríem el dia a la platja.
  • El concert comença a les 20'00 del vespre, i un cop dutxats, sense la sal de la platja, aniríem cap al festival per fer-hi un entrepà i beguda i gaudir del concert.
  • L'endemà, esmorzaríem a l'Hostal, faríem l'equipatge i tornaríem cap a Girona a la hora indicada.