Primer torneig de Bàsquet inclusiu de 2019

24/02/2019
Salt (Girona)

Tenim el primer dels dos torneigs de la temporada que farem amb els equips de la província de Girona.

Aquest cop som nosaltres el CB SALT que organitzem  el torneig.

Els esportistes podran jugar en tota la pista, amb marcador i tot el públic animant-los. Serà una experiència molt enriquidora per tots, tant jugadors, entrenadors com públic assistent!

L'altre torneig en el que tenim previst participar tindrà lloc el dia 2 de Juny, probablement a Figueres.

Dia: Diumenge 24 de febrer de 2019
Lloc: Pavelló de Salt
Horari: de 9:30h a 13h  (ens trobarem a les 9:00h a la porta del pavelló per canviar-nos i fer l'escalfament)
Equips participants: Ramon Noguera, Adepaf Figueres i C.B. Banyoles.

Que cal portar:
  • Equipació del Salt.
  • Calçat adequat per jugar a bàsquet.
  • Ampolla d'aigua.
  • Material per la dutxa

SON EXPERIÈNCIES DE GRUP QUE VAL LA PENA VIURE. El Club de basquet Salt està fent veritables esforços perquè els jugadors de l'equip Salt-Elna s'integrin com un equip més dels que tenen.

A més, tenim una sorpresa per tots vosaltres! Gràcies al C.B. Salt i a una empresa col·laboradora, els nostres jugadors estrenaran nova equipació,a un cost de 5,5€ (samarreta i pantaló) si les previsions es compleixen, el dia del torneig!!!!

L'equipació serà la oficial de tot el club, fins i tot la que llueix el primer equip!

Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.