Projecte Fem Cultura!: anem al teatre

01/06/2018
La Planeta: Girona

Continuem amb "L'Espai Fem Cultura".

L'obra de teatre que proposem als vostres fills i filles s'ha estrenat al Teatre lliure de Barcelona i ara arriba a Girona.

Molts dels joves hi poden anar sols perfectament, en aquest cas volem aprofitar propostes potents que ens ofereix la societat per obrir una nova via per acompanyar el seu camí cap a la vida adulta: UN FÒRUM.

El Projecte Escenaris Especials ens obra les portes a comentar i intercanviar idees i pensaments entorn a la diversitat, a la societat, a situacions i experiències diverses de la persona amb discapacitat intel·lectual...

Hem pogut observar la poca costum que tenen la majoria de joves d'intercanviar idees sobre una obra o pel-licula. Obrir espais on un adult ajudi a mantenir un debat i treure'n unes conclusions, de ben segur que els donarà eines per anar més enllà del m'agrada / no m'agrada / m'he avorrit...

Us proposem clicar en l'enllaç de la pàgina web de la companyia ESCENARIS ESPECIALS, per tal que hi doneu un cop d'ull.

Demanar-vos que si creieu que pot ser una experiència enriquidora animeu al vostre fill/a o tutelat a apuntar-s'hi.

Gràcies pel vostre suport i esperem que els joves que s'apuntin a aquesta activitat en conservin un bon record.
Una abraçada
Domènec